Mijn lijst met blogs

21 mei 2026

52 WTC weer aan de beurt !!

Hallo,

Nog een foil kaart......52 WTC !
Weer goud.....volgende keer andere kleuren....



Nu de afbeelding ovaal uitgestanst !
En verhoogd op goudkleurig cardstock.


groeten Ineke





 

19 opmerkingen :

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gouden tekst, sjiek hoor
groetjes Ellen

Femmy zei

Prachtig Ineke, groetjes Femmy

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ineke.....gr karin

Kaartenkraam zei

Mooi en stijlvol!

groetjes van Ank

Trudy zei

Prachtige kaart en mooi die kleurencombinatie!
Groetjes Trudy

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Ineke
Mooi in het goud!
Liefs Martha

marian zei

Een prachtige chique kerstkaart met het goud.
Groetjes van Marian.

Nancy zei

Hey Ineke,
Wat ben jij goed met die blinkende kaarten zeg!
Ook deze is weer super!
Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart Ineke. Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Prachtig met die grote gouden tekst, Ineke!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Ziet er erg mooi uit zo met de gouden tekst. Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt, toch leuk met al dat goud !?
Groetjes Hetty

Margreet zei

heel sjiek!

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Suzan

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne

Ans Gilbert zei

Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt,
groetjes,
Ansx

Eri zei

Een leuke kaart. Het blijft chique dat goud met zwart.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Wauw, prachtig.

GerJanne zei

Wel mooi voor kerst! Goud. En zeker in combinatie met zwart!