Mijn lijst met blogs

11 mei 2026

De challenge van DCL !!!!!

 Hallo,

Haal de knopendoos maar uit de kast !!!
DCL heeft een leuke challenge ....knoop of knopen op je kaart !
Een strakke kaart met 1 knoop.....zo komt die doos nooit leeg !!





DP gebruikt en wit en zwart cardstock.
Bladeren en hart van de bloem met distress oxide gekleurd.

Tekst erop vond ik storend ...... kan in de kaart !

groeten Ineke




30 opmerkingen :

Marjan zei

Mooi strak kaartje in heel mooie kleurcombinatie! De knoop past er perfect bij. Tekst binnenin de kaart kan prima. Fijn dat je meedoet met DCL!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat gaaf. Leuk die knalkleuren met dat zwart-wit Ineke.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Tof kaartje Ineke!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Erg leuk met het knoopjes hart in de bloem.: Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

Ellen zei

Wat een heerlijke voorjaarskaart Ineke, het knoopje heb je perfect gebruikt als hart van de bloem. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Een top kaart Ineke, de kleuren zijn purfect. Ik ga morgen ook mijn potje knopen er eens bij pakken!
xx Gerie

Ellen zei

Supergaaf je kaart…top!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart met deze gave bloem Ineke........gr karin

Elle-Jeanne zei

Wat een gave kaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Zoooooo, dit vind ik mooi!! Wauw.
Hoe verzin je het?!
Gave kaart hoor.
Haha, nou als je steeds 1 knoopje gebruikt komt die knopendoos niet heel gauw leeg vrees ik.

marian zei

Erg leuk deze strakke kaart met één knoop.
Groetjes van Marian.

Irene zei

Whaha zo schiet het inderdaad niet op om van je knopenvoorraad af te komen maar wat is dit een keigave kaart Ineke!
XxIrene

Martha zei

Mooie kaart Ineke
Mooi strak en modern
Liefs Martha

Nancy zei

Hey Ineke,
Waaw, die is super mooi!
Liefs,
Nancy

Nynke zei

Heel gaaf, deze! Mooi strak en leuke kleuren gekozen. Wie wordt hier nou niet blij van?
Groetnis Nynke

Sigrid1972 zei

Deze knoop schitterd wel heel mooi op die gave bloem. Leuk gemaakt!!!
Groetjes, Sigrid

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi strak kaartje met de leuke details sjiek hoor
groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuke kaart, heerlijk die kleuren!

groetjes van Ank

Margreet zei

Gave bloem met het knopenhart.

Marfien zei

vrolijke bloem, meer moet daar niet bij

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met een hele mooie bloem, leuk met de knoop!
groetjes,
Ansx

Hetty P. zei

Super gave kaart is dit geworden met de grote bloem.
De knoop is een echte eyecatcher.
Fijne dag,
Hetty

Kitty zei

Het eerste dat in me opkwam was "Wat een hip kaartje!" Echt heel leuk! Soms zit een tekst meer in de weg dan dat het iets toevoegt, net wat je zegt, aan de binnenkant kan het ook!

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuk bedacht en knopen, ja die hebben we ook genoeg!

GerJanne zei

Oh ja snap ik helemaal, van die tekst. Het is zo'n sprekende kaart dan kan de tekst beter in de kaart!
Erg leuk dat je de knoop niet perfect in het midden hebt gedaan

Ellen zei

Heel gave kaart! En ben het met je eens, een tekst zou niet passen en het effect van de kaart teniet doen.
groetjes, Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Oh maar dit is ook heel gaaf zo'n strakke zwart/wit kaart met een paar kleuraccenten. Top gedaan.

cards-by-epie zei

Prachtige kaart Ineke
grtjs Epie....

Gerrina zei

Ik heb deze post nit eerder gezien/denk dat blogger aan het rommelen is...
Vind deze bloem super! En ja, langzaam gaat het zo wel met de knopen...
(Gelukkig heb ik er daar niet veel van en de meeste zijn echt van kleding, dus soms ook goed bruikbaar)
Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk strak en grafisch kaartje. Ik houd hier enorm van! En als die knopendoos dan toch leeg moet dan maak je gewoon een hele serie ;-) Super gedaan! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze DCL knopenkaarten challenge Ineke.