Hallo,
Haal de knopendoos maar uit de kast !!!
DCL heeft een leuke challenge ....knoop of knopen op je kaart !
Een strakke kaart met 1 knoop.....zo komt die doos nooit leeg !!
DP gebruikt en wit en zwart cardstock.
Bladeren en hart van de bloem met distress oxide gekleurd.
Tekst erop vond ik storend ...... kan in de kaart !
groeten Ineke

30 opmerkingen :
Mooi strak kaartje in heel mooie kleurcombinatie! De knoop past er perfect bij. Tekst binnenin de kaart kan prima. Fijn dat je meedoet met DCL!
Wauw wat gaaf. Leuk die knalkleuren met dat zwart-wit Ineke.
Lieve groetjes Miranda
Tof kaartje Ineke!
Wat een mooie kaart. Erg leuk met het knoopjes hart in de bloem.: Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje
Wat een heerlijke voorjaarskaart Ineke, het knoopje heb je perfect gebruikt als hart van de bloem. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen
Een top kaart Ineke, de kleuren zijn purfect. Ik ga morgen ook mijn potje knopen er eens bij pakken!
xx Gerie
Supergaaf je kaart…top!
een prachtige kaart met deze gave bloem Ineke........gr karin
Wat een gave kaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne
Zoooooo, dit vind ik mooi!! Wauw.
Hoe verzin je het?!
Gave kaart hoor.
Haha, nou als je steeds 1 knoopje gebruikt komt die knopendoos niet heel gauw leeg vrees ik.
Erg leuk deze strakke kaart met één knoop.
Groetjes van Marian.
Whaha zo schiet het inderdaad niet op om van je knopenvoorraad af te komen maar wat is dit een keigave kaart Ineke!
XxIrene
Mooie kaart Ineke
Mooi strak en modern
Liefs Martha
Hey Ineke,
Waaw, die is super mooi!
Liefs,
Nancy
Heel gaaf, deze! Mooi strak en leuke kleuren gekozen. Wie wordt hier nou niet blij van?
Groetnis Nynke
Deze knoop schitterd wel heel mooi op die gave bloem. Leuk gemaakt!!!
Groetjes, Sigrid
wat een mooi strak kaartje met de leuke details sjiek hoor
groetjes Ellen
Hartstikke leuke kaart, heerlijk die kleuren!
groetjes van Ank
Gave bloem met het knopenhart.
vrolijke bloem, meer moet daar niet bij
Prachtige kaart met een hele mooie bloem, leuk met de knoop!
groetjes,
Ansx
Super gave kaart is dit geworden met de grote bloem.
De knoop is een echte eyecatcher.
Fijne dag,
Hetty
Het eerste dat in me opkwam was "Wat een hip kaartje!" Echt heel leuk! Soms zit een tekst meer in de weg dan dat het iets toevoegt, net wat je zegt, aan de binnenkant kan het ook!
Heel leuk bedacht en knopen, ja die hebben we ook genoeg!
Oh ja snap ik helemaal, van die tekst. Het is zo'n sprekende kaart dan kan de tekst beter in de kaart!
Erg leuk dat je de knoop niet perfect in het midden hebt gedaan
Heel gave kaart! En ben het met je eens, een tekst zou niet passen en het effect van de kaart teniet doen.
groetjes, Ellen
Oh maar dit is ook heel gaaf zo'n strakke zwart/wit kaart met een paar kleuraccenten. Top gedaan.
Prachtige kaart Ineke
grtjs Epie....
Ik heb deze post nit eerder gezien/denk dat blogger aan het rommelen is...
Vind deze bloem super! En ja, langzaam gaat het zo wel met de knopen...
(Gelukkig heb ik er daar niet veel van en de meeste zijn echt van kleding, dus soms ook goed bruikbaar)
Groetjes, Gerrina
Wat een heerlijk strak en grafisch kaartje. Ik houd hier enorm van! En als die knopendoos dan toch leeg moet dan maak je gewoon een hele serie ;-) Super gedaan! Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan onze DCL knopenkaarten challenge Ineke.
Een reactie posten