Hallo,
Vandaag weer een kaartje voor week 20 van 52 WTC !Een eenvoudige kaart met 3 kleuren cardstock en vellum.
wat een mooi kaartje met het mooie silhouet in de blauwe kleurengroetjes Ellen
Prachtig kersttafereel, Ineke. Ik hou van ton-sur-ton!GroetjesJantine
Ja, Ineke is er ook, hihi Je kaart is net een glas in lood raampje ... prachtig!!!xx Gerie
Wauw super gaaf Ineke, fijne dag.
Een mooie kaart met Jezus en Maria in het vellum.Groetjes, Eri
Erg mooie kerstkaart, Ineke!
Mooi gedaan met dat vellum!groetjes van Ank
Heel erg mooi deze kaart.Groetjes van Marian.
Prachtig!
Prachtig kaartje Ineke!Groetjes Diny
Mooie kaart met het silhouet uit glanskarton van Jozef, Maria en kindje Jezus.
Heel mooi Jezus en Maria.. glas in lood lijkt het wel. Mooie kaart geworden.Groeten Trijntje
Mooie stijl InekeLijkt wel glas in loodMooi in dezelfde tintenLiefs Martha
Mooie kerstkaart, leuk de kerstgroep in glanskarton en vellum,GroetjesAnsx
Een mooie kerstkaart in blauwtinten. Lieve groetjes Miranda
Wat een prachtige flitsende kaart!Groetjes Trudy
Een hele mooie Cas-kaart !Groetjes, laurette
Mooi kaartje heb je gemaakt Ineke!Groetjes Suzan
Heel mooie kaart! Prachtige stans is het ook. Ik hoop dat ej me snel weer ziet in de leslijst, maar anders vind je me ook wel te vinden!
Heel mooi met het silhouet!Groetjes, Caroline
een mooie kaart Ineke.........gr karin
Mooi dit monochrome kaartje!! Goed bedacht met dat vellum.Fijne dag!!Groeten van Femminde
Mooie strakke kaart zo! (En ik hou van blauw, dus dat valt goed hier :) ) Groetjes, Gerrina
Het lijkt wel glas in lood, heel mooi!! xx
Weer een heel mooie kaart Ineke, leuk met de embossingfolder.
I love the simplicity of your design, Ineke! It's speaks volumes! Hugs, Darnell
Een reactie posten
26 opmerkingen :
wat een mooi kaartje met het mooie silhouet in de blauwe kleuren
groetjes Ellen
Prachtig kersttafereel, Ineke. Ik hou van ton-sur-ton!
Groetjes
Jantine
Ja, Ineke is er ook, hihi Je kaart is net een glas in lood raampje ... prachtig!!!
xx Gerie
Wauw super gaaf Ineke, fijne dag.
Een mooie kaart met Jezus en Maria in het vellum.
Groetjes, Eri
Erg mooie kerstkaart, Ineke!
Mooi gedaan met dat vellum!
groetjes van Ank
Heel erg mooi deze kaart.
Groetjes van Marian.
Prachtig!
Prachtig kaartje Ineke!
Groetjes Diny
Mooie kaart met het silhouet uit glanskarton van Jozef, Maria en kindje Jezus.
Heel mooi Jezus en Maria.. glas in lood lijkt het wel. Mooie kaart geworden.Groeten Trijntje
Mooie stijl Ineke
Lijkt wel glas in lood
Mooi in dezelfde tinten
Liefs Martha
Mooie kerstkaart, leuk de kerstgroep in glanskarton en vellum,
Groetjes
Ansx
Een mooie kerstkaart in blauwtinten.
Lieve groetjes Miranda
Wat een prachtige flitsende kaart!
Groetjes Trudy
Een hele mooie Cas-kaart !
Groetjes, laurette
Mooi kaartje heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Suzan
Heel mooie kaart! Prachtige stans is het ook. Ik hoop dat ej me snel weer ziet in de leslijst, maar anders vind je me ook wel te vinden!
Heel mooi met het silhouet!
Groetjes, Caroline
een mooie kaart Ineke.........gr karin
Mooi dit monochrome kaartje!! Goed bedacht met dat vellum.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde
Mooie strakke kaart zo! (En ik hou van blauw, dus dat valt goed hier :) ) Groetjes, Gerrina
Het lijkt wel glas in lood, heel mooi!! xx
Weer een heel mooie kaart Ineke, leuk met de embossingfolder.
I love the simplicity of your design, Ineke! It's speaks volumes! Hugs, Darnell
Een reactie posten