Mijn lijst met blogs

14 mei 2026

Week 20 van 52 WTC !

 Hallo,

Vandaag weer een kaartje voor week 20 van 52 WTC !
Een eenvoudige kaart met 3 kleuren cardstock en vellum.


Als laatste een embossingfolder met sterren gebruikt !



En vergeet de lopende challenge niet .....boeken op je kaart !

groeten Ineke






26 opmerkingen :

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie silhouet in de blauwe kleuren

groetjes Ellen

Jantine zei

Prachtig kersttafereel, Ineke. Ik hou van ton-sur-ton!
Groetjes
Jantine

Scraptastisch zei

Ja, Ineke is er ook, hihi Je kaart is net een glas in lood raampje ... prachtig!!!
xx Gerie

Anita van Deur zei

Wauw super gaaf Ineke, fijne dag.

Eri zei

Een mooie kaart met Jezus en Maria in het vellum.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Ineke!

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan met dat vellum!

groetjes van Ank

marian zei

Heel erg mooi deze kaart.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Prachtig!

Diny zei

Prachtig kaartje Ineke!
Groetjes Diny

Wies zei

Mooie kaart met het silhouet uit glanskarton van Jozef, Maria en kindje Jezus.

Trijntje zei

Heel mooi Jezus en Maria.. glas in lood lijkt het wel. Mooie kaart geworden.Groeten Trijntje

Martha zei

Mooie stijl Ineke
Lijkt wel glas in lood
Mooi in dezelfde tinten
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart, leuk de kerstgroep in glanskarton en vellum,
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in blauwtinten.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een prachtige flitsende kaart!
Groetjes Trudy

Laurespage zei

Een hele mooie Cas-kaart !
Groetjes, laurette

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Heel mooie kaart! Prachtige stans is het ook. Ik hoop dat ej me snel weer ziet in de leslijst, maar anders vind je me ook wel te vinden!

Caroline Cards zei

Heel mooi met het silhouet!
Groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ineke.........gr karin

Femminde zei

Mooi dit monochrome kaartje!! Goed bedacht met dat vellum.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Gerrina zei

Mooie strakke kaart zo! (En ik hou van blauw, dus dat valt goed hier :) ) Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Het lijkt wel glas in lood, heel mooi!! xx

Marjolijn van Elsberg zei

Weer een heel mooie kaart Ineke, leuk met de embossingfolder.

Darnell zei

I love the simplicity of your design, Ineke! It's speaks volumes! Hugs, Darnell