Hallo,
Vandaag is het KKT van Martina weer aan de beurt !
Mooie opvallende kleuren .....
Twee hoekstansen in de gevraagde kleuren en uit zwart.....
In het zwarte gedeelte de kleuren terug gelegd.
En verhoogd op een zelfde groene ondergrond .
Ben benieuwd naar de inzendingen.
groeten Ineke


13 opmerkingen :
Wat een leuk kaartje in de KKT-kleurtjes van vandaag!
Tof met die gave bloemenstans.
grtz Colien
wat een mooi kaartje in de KKT kleuren, mooie bloemen heb je gebruikt
groetjes Ellen
wat een mooie vrolijke kaart Ineke.........gr karin
Hey Ineke,
En jij maakte er een opvallende kaart mee!
Super hoe je de kleuren van deze maand gecombineerd hebt!
Liefs,
Nancy
Zo speciaal en mooi
Liefs Chantal
De bloemen springen er echt uit. Mooi gedaan in de gevraagde kleurtjes.
Fijne dag nog
Els
Prachtige kaart Inneke ! Craft Groetjes, Carla 🍀
wat een leuke vrolijke kaart, wens je veel sterkte vandaag, hier is het buiten inmiddels 35 graden en binnen 30 dus we blijven rustig :-)
Wauw, deze leuke kaart spat van het scherm Ineke, heel mooi zo subtiel wat andere kleuren erbij, net of er lichtbanen overheen spelen.
Lieve groetjes Miranda
Die bloemen komen zo heel goed tot hun recht. Mooi kaartje!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Wauw je kaart spat van het scherm af. prachtig gemaakt.
Wat geeft dat toch altijd een mooieffect, he, dat terugleggen! Heel gaaf!
Mooie kaart voor het KKT, het zwarte randje maakt het zo mooi!
Groetjes
nancy
Een reactie posten