Mijn lijst met blogs

24 jun 2026

Laatste woensdag van de maand !!!!

 Hallo,

Vandaag is het KKT van Martina weer aan de beurt !
Mooie opvallende kleuren .....




Twee hoekstansen in de gevraagde kleuren en uit zwart.....
In het zwarte gedeelte de kleuren terug gelegd.
En verhoogd op een zelfde groene ondergrond .

Ben benieuwd naar de inzendingen.

groeten Ineke




13 opmerkingen :

Colien zei

Wat een leuk kaartje in de KKT-kleurtjes van vandaag!
Tof met die gave bloemenstans.
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de KKT kleuren, mooie bloemen heb je gebruikt
groetjes Ellen

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke kaart Ineke.........gr karin

Nancy zei

Hey Ineke,
En jij maakte er een opvallende kaart mee!
Super hoe je de kleuren van deze maand gecombineerd hebt!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Zo speciaal en mooi
Liefs Chantal

Creatiels zei

De bloemen springen er echt uit. Mooi gedaan in de gevraagde kleurtjes.
Fijne dag nog
Els

C4U Art Craft - Carla zei

Prachtige kaart Inneke ! Craft Groetjes, Carla 🍀

Marfien zei

wat een leuke vrolijke kaart, wens je veel sterkte vandaag, hier is het buiten inmiddels 35 graden en binnen 30 dus we blijven rustig :-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, deze leuke kaart spat van het scherm Ineke, heel mooi zo subtiel wat andere kleuren erbij, net of er lichtbanen overheen spelen.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Die bloemen komen zo heel goed tot hun recht. Mooi kaartje!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Wauw je kaart spat van het scherm af. prachtig gemaakt.

GerJanne zei

Wat geeft dat toch altijd een mooieffect, he, dat terugleggen! Heel gaaf!

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart voor het KKT, het zwarte randje maakt het zo mooi!
Groetjes
nancy