Mijn lijst met blogs

25 jun 2026

Een verse kerstkaart !!!!

 Hallo,

Week 26 van 52 weeks to Christmas.....
Vandaag weer een "kleurkaart".... maar meer mijn ding...
Embossingfolder gebruikt en deze ingekleurd met distress
oxides. Nog wat extra kleur met copics. Voor de glans distress
spritz groen en rood.


Teksten van Crealies erop !!! En weer dubbelzijdig foam gebruikt!

groeten Ineke




14 opmerkingen :

cards-by-epie zei

Superleuke kerstkaart , mooi emboswerk
Groetjes Epie

Femmy zei

Prachtig, door het kleurwerk komt de embossing mooi uit, groetjes Femmy

Irene zei

Mooie embossingfolder Ineke, gaaf gedaan met de inkt!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de mooie embossingfolder
groetjes Ellen

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ineke..........gr karin

marian zei

Een schitterende kerstkaart, prachtige kleuren.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Wow, wat een supermooie kaart Ineke!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi Ineke, mooi zoals de embossing extra goed uitkomt door de bewerking met inkt.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan, prachtige kaart!

groetjes van Ank

Marjan zei

Mooi Ineke!

Anita van Deur zei

Schitterende kaart wat een mooie EF.

Suzan zei

Prachtige kerstkaartje Ineke!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Prachtige kleurrijke kaart, Ineke, mooie embossingmal.
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart in deze prachtige kleuren!
groetjes,
Ansx