Mijn lijst met blogs

9 mrt 2021

AAA cards challenge.

 Hallo,

Met dit druilerige weer zit ik graag in mijn kamer.
Heerlijk van alles doorsnuffelen en rommel maken...

Zo kwam ik ook terecht bij de leuke challenge van AAA Cards!

Kreeg gelijk een idee...




Een stuk wit papier bewerkt met een embossingfolder "sneeuw".
Een klein stukje (inchie) glad gelaten. Daaruit het boompje gestanst.
Verhoogd op een stuk glanzend donkergroen geplakt.
Tekst vind ik overbodig. 
Op deze foto de kleur beter te zien. Ook dat de boom glad is.
Was even puzzelen.....

Had ook heel lang niet meegedaan !!!!

Op naar de volgende kaart ....
groeten Ineke





17 opmerkingen :

Wilma zei

Wat is dit een MOOI CaS-kaartje Ineke en net zoals je schrijft.....meer heeft dit MOOIE kaartje niet nodig.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anita van Deur zei

Geweldig CAS kaartje!!

Eri zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Ineke!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Gaaf hoor, heel mooi gemaakt!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een gaaf CAS kaartje Ineke
Gr Karin

Martha zei

Mooie kaart Ineke
Leuke Caskaart
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een gave CAS kaart. Mooi met dat groen achter het boompje.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel mooie Cas kaart! Toevallig ben ik ook met deze challenge bezig geweest. komt binnenkort op mijn blog. Ik denk zaterdag

Josje zei

Hele leuke kaart Ineke

Nynke zei

Heel mooi!
Groetnis Nynke

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart Ineke xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ik hou van CAS zo leuk dat ene boompje erop
groetjes ellen

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Zo mooi in zijn eenvoud.
Fijne dag,
Hetty

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi cas-kaartje, heel leuk gedaan zo!

Liefs, merit en Annemarie

Jane zei

Sweet card, very cool and stylish. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

Cardsbymaaike zei

Leuk Ineke, dat groen voegt echt iets toe. Thank you for playing at AAA Cards.

Francesca zei

Beautiful card! Thank you for playing at AAA Cards!