Mijn lijst met blogs

12 mrt 2021

De Lift Challenge !

 Hallo,

De Lift Challenge heeft een hele gave uitdaging.
Gebruik structuurpasta en een stencil.
Ik heb een kaart gemaakt in kleuren die
ik eigenlijk niet veel gebruik.....
Dat kwam doordat ik oude potjes ecoline
uit de kast had gehaald en het eerste potje...
donkerrood bleek mosgroen geworden.....



Dat mosgroen zit op de stenen.....was bedoeld als donkerrrood.
Ook mooi , dus daarmee verder.
Stencil zelf gemaakt met een stans van MD. Deze twee keer boven 
elkaar uitgestanst, zodat de slimline kaart mooi bedekt was.
Bloemen gemaakt met een hele oude stans van
Tim Holtz. Bloemen bestaan uit bladzijde uit atlas en vellum.
Sentiment met de computer.

Een tweede is in de maak ....maar heel anders....

groeten Ineke


20 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Het is een super mooie kaart geworden ondanks dat de ecoline rood had moeten zijn.
Fijne dag.

Irene zei

LEUK!!!! Wil er ook nog mee aan de slag maar de dagen vliegen té snel om..
XxIrene

Trudy zei

Prachtige kaart, vreemd dat die ecoline zo verkleurd is maar voor je kaartje maakt het niet uit!
Groetjes Trudy

Marjan zei

Herkenbaar dat verkleuren naar groen. Ik heb dat gehad met bijna alle flesjes Tim Holtz Distress Stains. Die kon ik weggooien.
Je kon dit nog mooi gebruiken voor het kleuren van de steentjes, leuk effect! Mooi de tattered bloemen erop, gaaf kaartje geworden voor onze Liftchallenge, dank je wel!

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ineke
gr karin

Scraptastisch zei

Lekker bezig Ineke!!! Bij mij verdroogt alles door de hitte zomers, dus laat de flesjes en waxjes maar voor wat ze zijn, hihi Mooi kaartje Ien!!!
fijn weekend....xx Gerie

Annerieke zei

Mooie kaart, ook erg origineel gemaakt. Wat een verrassing als de kleur anders blijkt te zijn.
Groetjes, Annerieke

Maaike Huisman zei

Dat is vreemd, dat ecoline verkleurt. Ik heb ook nog een aantal potjes, nog nooit gebruikt, mss zijn de kleuren daardoor nog goed? Tzt nog even kijken. Ik vind die groene stenen wel origineel. Ik vind het mooi om te ien, dat jij ook de oude spullen weer tevoorschijn haalt. De bloemen stans herken ik ook als die van Tim Holtz. Ik zag hem laatst op Youtube deze stans ook gebruiken. De kaart is weer mooie geworden, dit als slot.
Groeten van Maaike

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gaaf!!!

Ben nu al benieuwd naar de volgende.


Groetnis fan Ina

karien zei

Wat een mooie kaart!!
Groetjes Karien

Josje zei

Wat heb je dit mooi gemaakt zeg!

Angelique zei

Hele mooie kaart met de bakstenen, wel bijzonder als inkt zo van kleur kan veranderen.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Past prima dat groen! En een hle mooie kaart! Fijn weekend!

Rosina zei

Prachtig is dit liftkaartje Ineke, zo gaaf dat groen op die stenen...geeft een mooie vintage uitstraling
en die moie bloemen passen daar perfect bij...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Heel mooi Ineke, prachtig van samenstelling en kleur.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie kleuren heb je gebruikt
groetjes ellen

Freubelmina zei

Ooo deze is ook geweldig, ik vind je kleuren geweldig mooi Ineke.
Schitterend geheel. Lieve groetjes xx

Trijntje zei

Wa5 een prachtige kaart met deze mooie bloemen.. ik zie dit nu pas.. zal wel van blogger komen. Je bent lekker aan het knutselen zo te zien. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie slimline kaart Ineke. Raar dat die ecoline zo verkleurd is.. maar het groen kleurt er eigenlijk heel goed bij dus misschien toch een geluk bij een ongeluk. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

Cornelie zei

Het effect is gaaf, maar ik snap dat even raar staat te kijken! Mooie kaart geworden, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!