Mijn lijst met blogs

10 mrt 2021

Nog een poging stempelen op DP!

 Hallo,

Vraag niet waarom, maar het stempelen
op dp bleef in mijn hoofd zitten.
En ik ben altijd op zoek naar net even anders.....
Hier mijn tweede kaart voor DCL .



Ook de slimline kaartvorm is ook erg leuk om te maken.
Past in ieder geval in een bestaande enveloppe.
Ik maak dikwijls kaarten in een "moeilijke" maat.
Maar goed, stempelset van MFT en tekst stempel van SU.
Het dp zat in een blok met dp van ???? 
De ondergrond is een stuk dp, waarop een soort patchwork.
De bloemen heb ik uitgestanst en verhoogd opgeplakt.
Vier van de zes bloemen heb ik verwisseld. 
Gaf wat meer levendigheid aan het geheel.

Tot morgen , dan is 52 weeks to Christmas weer aan de beurt !

groeten Ineke


15 opmerkingen :

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt met deze techniek Ineke. Een kaart waar ik blij van wordt.
Lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Gave aparte kaart, waar je vast veel eer mee inlegt.
Succes er mee. grts leny

Martha zei

Prachtig gemaakt Ineke
stempelen op dp geeft een prachtig effect, ook het model vind ik mooi!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Hoe gaaf is dit een mooie combinatie van papier en stempels.

Henriët zei

Dit is ook een mooie uitwerking van stempelen op papier! Leuk dat je de bloemen verhoogd hebt opgeplakt. Het is een vrolijke kaart!
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

dat ziet er gaaf uit Ineke mooi
Gr Karin

Marfien zei

Leuke combinatie kaart, echt tof!!!

Sarah zei

Ik vind het een geweldige kaart.
Heel mooi met die bloemen die je afwisselend!

Josje zei

Erg leuk Ineke

GerJanne zei

Wat een leuke kaart en zo vrolijk! Ik blijf er ook aan denken, dat stempelen op DP. Grappig dat je dan toch weer anders naar je papier en je stempels gaat kijken.

Marjan zei

Superleuk idee en mooi uitgevoerd, het is een heel opvallende en anders dan anders kaart. Dank je wel voor je tweede kaart voor onze DCL challenge!

Nicole Parmentier zei

Deze is ook heel leuk Ineke! Mooi hoe je de bloemen hebt uitgeknipt en de stijl van de bloemen past ook mooi bij het papier. Bedankt voor het wederom meedoen met de DCL challenge.

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan zo met die uitgeknipte bloemen een vrolijk geheel. Bedankt voor je deelname aan DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een lekker vrolijk kaartje! Heel leuk gedaan met de gekleurde bloemen. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de opdracht "stempelen op dessinpapier" Ineke! Leuk dat je nog een keertje meedoet met DCL.
Groetjes Ellen