Mijn lijst met blogs

30 apr 2026

Eind april, week 18 !

 Hallo,

De wekelijkse kaart voor 52 weeks to Christmas staat weer klaar!
Weer eens een schudkaart gemaakt.
Gekozen voor groen.....


Eigenlijk een eenvoudige kaart ....
Maar het glanskarton geeft toch een feestelijk effect !

groeten Ineke




31 opmerkingen :

Caroline zei

Heel mooie kaart, ook die van vorige week, sorry toen te ziek om te reageren, grt caroline

Je@net zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Ineke.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met de leuke groene kleur
groetjes Ellen

Femmy zei

Prachtig Ineke, mooi de tekst op het schudgedeelte, groetjes Femmy

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt.
Het glimt je weer tegemoet, dat past zo goed bij de Kerst.
Fijne dag,
Hetty

Daphne zei

Nou overtrad, héél feestelijk. Wat een mooie kaart, met het schudgedeelte, dat geeft het veel extra's

Kaartenkraam zei

Geweldige kaart, de eenvoud maakt hem mooi, het motief op het glanskarton trekt zo alle aandacht en natuurlijk het leuke schudgedeelte ook.

groetjes van Ank

Sigrid1972 zei

Prachtig die laagjes op elkaar en het mooie glansende carton!!!
Lieve groetjes, Sigrid

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ineke........gr karin

Anita van Deur zei

Gave schudkaart in deze kleur.

Trudy zei

Wat een prachtige kleur groen is dit, hele mooie kaart!
Groetjes Trudy

Lia zei

Wat mooi in deze kleur en een schudkaart is altijd leuk!
Lia xx

Marjan zei

Zeker heel feestelijk, mooi dat glansje, een gave kaart!

Martha zei

Supermooie schudkaart Ineke
Heel feestelijk
Liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Super leuke kerstkaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne

Jantine zei

Leuke kleur schudkaart, Ineke!
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Ineke,
Het werd een mooie blinkende kaart. En schudkaarten doen het altijd goed! Toffe tekst ook!!
Liefs,
Nancy

marja kenter zei

Ik vind het een heel erg mooie kaart Ineke.
Groetjes en nog een fijne dag.

Margreet zei

Prachtige, blinkende schudkaart!

Diny zei

Prachtige kaart Ineke.....zet er chique uit hoor!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie nieuwjaarskaart in dat frisse groen. Leuk om er een schudkaart van te maken.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat een mooie en chique kaart, heel leuk in deze groene kleur.
groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Nou feestelijk is hij zeker! Heel leuk met schudgedeelte!

Eri zei

Wat een leuke schudkaart met dit mooie glanskarton.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat is dit mooi geworden Ineke. Mooi glimmered. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Mooi sprankelend en feestelijk! Groetjes, Gerrina

annie zei

Mooie schudkaart is het geworden!
Groetjes, Annie

marian zei

Een prachtige schudkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Kitty zei

Echt een hele mooie kaart!

Keep It Sweet and Simple zei

Such a beautiful, glittering card xxx