Hallo,
De wekelijkse kaart voor 52 weeks to Christmas staat weer klaar!
Weer eens een schudkaart gemaakt.
Gekozen voor groen.....
Eigenlijk een eenvoudige kaart ....
Maar het glanskarton geeft toch een feestelijk effect !
Maar het glanskarton geeft toch een feestelijk effect !
groeten Ineke


31 opmerkingen :
Heel mooie kaart, ook die van vorige week, sorry toen te ziek om te reageren, grt caroline
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Ineke.
wat een mooi schudkaartje met de leuke groene kleur
groetjes Ellen
Prachtig Ineke, mooi de tekst op het schudgedeelte, groetjes Femmy
Mooie kaart heb je weer gemaakt.
Het glimt je weer tegemoet, dat past zo goed bij de Kerst.
Fijne dag,
Hetty
Nou overtrad, héél feestelijk. Wat een mooie kaart, met het schudgedeelte, dat geeft het veel extra's
Geweldige kaart, de eenvoud maakt hem mooi, het motief op het glanskarton trekt zo alle aandacht en natuurlijk het leuke schudgedeelte ook.
groetjes van Ank
Prachtig die laagjes op elkaar en het mooie glansende carton!!!
Lieve groetjes, Sigrid
een super mooie kaart Ineke........gr karin
Gave schudkaart in deze kleur.
Wat een prachtige kleur groen is dit, hele mooie kaart!
Groetjes Trudy
Wat mooi in deze kleur en een schudkaart is altijd leuk!
Lia xx
Zeker heel feestelijk, mooi dat glansje, een gave kaart!
Supermooie schudkaart Ineke
Heel feestelijk
Liefs Martha
Super leuke kerstkaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne
Leuke kleur schudkaart, Ineke!
Groetjes
Jantine
Hey Ineke,
Het werd een mooie blinkende kaart. En schudkaarten doen het altijd goed! Toffe tekst ook!!
Liefs,
Nancy
Ik vind het een heel erg mooie kaart Ineke.
Groetjes en nog een fijne dag.
Prachtige, blinkende schudkaart!
Prachtige kaart Ineke.....zet er chique uit hoor!
Groetjes Diny
Een mooie nieuwjaarskaart in dat frisse groen. Leuk om er een schudkaart van te maken.
Lieve groetjes Miranda
Wat een mooie en chique kaart, heel leuk in deze groene kleur.
groetjes,
Ansx
Nou feestelijk is hij zeker! Heel leuk met schudgedeelte!
Wat een leuke schudkaart met dit mooie glanskarton.
Groetjes, Eri
Wat is dit mooi geworden Ineke. Mooi glimmered. Groeten Trijntje
Mooi sprankelend en feestelijk! Groetjes, Gerrina
Mooie schudkaart is het geworden!
Groetjes, Annie
Een prachtige schudkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.
Echt een hele mooie kaart!
Such a beautiful, glittering card xxx
Een reactie posten