Hallo,
De maanden vliegen voorbij !Het KKT van Martina staat weer klaar !!!Mooie combi van kleuren .
2 gave kaartjes met deze leuk kleurtjes.
wat een mooie kaartjes met de leuke opengewerkte malletjes en de leuke kleurencombinatiegroetjes Ellen
2 mooie kaarten. Mooie snijmallen heb je gebruikt. Liefs Chantal
Mooie vrolijke kaarten, InekeLeuk gemaakt in die mooie kleurtjesLiefs Martha
2 mooie vrolijke kaarten Ineke..........gr karin
Gaaf vlechtwerk Ineke, een hele mooie stans en perfect je kleuren voor KKT!xx Gerie
wat een enthousiasme ! leuke kaartjes zijn het geworden, je hebt je helemaal laten gaan ! mooiblij dat je er bij bent deze maand,grtjs, martina
Hey Ineke,De kleuren spatten zo van het scherm! Je maakte twee erg zomerse kaarten in de kleuren van deze maand!Liefs,Nancy
Wow, wat een prachtkaarten! Twee vrolijke kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag, gave mal(len) heb je gebruikt!Fijne dag, grtz Colien
Wat leuk die sierlijke rasterlaagjes over elkaar heen. Heel mooie kaartjes voor het KKT.Groetjes Nancy
Twee meteen ook, slim! Mooie kaartjes heb je gemaakt met deze knallende kleuretjes!
Twee prachtige kaarten Ineke. Groetjes Elle-Jeanne
Perfect papier gevonden voor deze leuke challenge en je kaarten zijn weer top!groetjes,Ansx
Wat een leuke kaartjes heb je met in KKT kleuren gemaakt Ineke!Groetjes Diny
Heel mooi deze kaarten met de leuke mallen.mooie kleur3n combi. Groeten Trijntje
Wat leuk met die vlechtwerken Ineke. Twee mooie kaarten in de gevraagde kleuren. Lieve groetjes Miranda
Mooi werk deze kaartjes met mooie kleurtjes. Groetjes, Laurette
Wat een leuke kaartjes, met deze stansen lijkt het net echt vlechtwerk, gaaf!
Wat mooi Ineke! Allebei de karten. En ja, het is zomaar weer de laatste woensdag van de maand...
Ochh wat een mooie stans en wat geeft het een leuk effect. Het zijn ook echte Ineke kaarten. Groetjes, Nelleke
Twee mooie kaartjes zijn het geworden, ze springen direct in het oog. En een leuke snijmal ook.Groetjes en nog een fijne dag. Els
Wat een vrolijkheid!! 2 mooie kaartjes.Fijne dag en tot het volgende KKT!!Groeten van Femminde
Allebei mooi, maar die eerste is echt mijn favoriet! Groetjes, Gerrina
Een reactie posten
23 opmerkingen :
2 gave kaartjes met deze leuk kleurtjes.
wat een mooie kaartjes met de leuke opengewerkte malletjes en de leuke kleurencombinatie
groetjes Ellen
2 mooie kaarten. Mooie snijmallen heb je gebruikt. Liefs Chantal
Mooie vrolijke kaarten, Ineke
Leuk gemaakt in die mooie kleurtjes
Liefs Martha
2 mooie vrolijke kaarten Ineke..........gr karin
Gaaf vlechtwerk Ineke, een hele mooie stans en perfect je kleuren voor KKT!
xx Gerie
wat een enthousiasme ! leuke kaartjes zijn het geworden, je hebt je helemaal laten gaan ! mooi
blij dat je er bij bent deze maand,
grtjs, martina
Hey Ineke,
De kleuren spatten zo van het scherm!
Je maakte twee erg zomerse kaarten in de kleuren van deze maand!
Liefs,
Nancy
Wow, wat een prachtkaarten! Twee vrolijke kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag, gave mal(len) heb je gebruikt!
Fijne dag, grtz Colien
Wat leuk die sierlijke rasterlaagjes over elkaar heen.
Heel mooie kaartjes voor het KKT.
Groetjes
Nancy
Twee meteen ook, slim! Mooie kaartjes heb je gemaakt met deze knallende kleuretjes!
Twee prachtige kaarten Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne
Perfect papier gevonden voor deze leuke challenge en je kaarten zijn weer top!
groetjes,
Ansx
Wat een leuke kaartjes heb je met in KKT kleuren gemaakt Ineke!
Groetjes Diny
Heel mooi deze kaarten met de leuke mallen.mooie kleur3n combi. Groeten Trijntje
Wat leuk met die vlechtwerken Ineke. Twee mooie kaarten in de gevraagde kleuren.
Lieve groetjes Miranda
Mooi werk deze kaartjes met mooie kleurtjes.
Groetjes, Laurette
Wat een leuke kaartjes, met deze stansen lijkt het net echt vlechtwerk, gaaf!
Wat mooi Ineke! Allebei de karten. En ja, het is zomaar weer de laatste woensdag van de maand...
Ochh wat een mooie stans en wat geeft het een leuk effect. Het zijn ook echte Ineke kaarten. Groetjes, Nelleke
Twee mooie kaartjes zijn het geworden, ze springen direct in het oog. En een leuke snijmal ook.
Groetjes en nog een fijne dag. Els
Wat een vrolijkheid!! 2 mooie kaartjes.
Fijne dag en tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Allebei mooi, maar die eerste is echt mijn favoriet! Groetjes, Gerrina
Een reactie posten