Mijn lijst met blogs

29 apr 2026

KKT staat weer klaar !!!!!

 Hallo,

De maanden vliegen voorbij !
Het KKT van Martina staat weer klaar !!!
Mooie combi van kleuren .


En dan nog maar 1.....




Ben weer benieuwd naar alle inzendingen !!!

groeten Ineke






23 opmerkingen :

Anita van Deur zei

2 gave kaartjes met deze leuk kleurtjes.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke opengewerkte malletjes en de leuke kleurencombinatie
groetjes Ellen

chantal zei

2 mooie kaarten. Mooie snijmallen heb je gebruikt. Liefs Chantal

Martha zei

Mooie vrolijke kaarten, Ineke
Leuk gemaakt in die mooie kleurtjes
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

2 mooie vrolijke kaarten Ineke..........gr karin

Scraptastisch zei

Gaaf vlechtwerk Ineke, een hele mooie stans en perfect je kleuren voor KKT!
xx Gerie

martina's kaartjes zei

wat een enthousiasme ! leuke kaartjes zijn het geworden, je hebt je helemaal laten gaan ! mooi
blij dat je er bij bent deze maand,
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Ineke,
De kleuren spatten zo van het scherm!
Je maakte twee erg zomerse kaarten in de kleuren van deze maand!
Liefs,
Nancy

Colien zei

Wow, wat een prachtkaarten! Twee vrolijke kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag, gave mal(len) heb je gebruikt!
Fijne dag, grtz Colien

Nancy Soetaert zei

Wat leuk die sierlijke rasterlaagjes over elkaar heen.
Heel mooie kaartjes voor het KKT.
Groetjes
Nancy

Marjan zei

Twee meteen ook, slim! Mooie kaartjes heb je gemaakt met deze knallende kleuretjes!

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kaarten Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne

Ans Gilbert zei

Perfect papier gevonden voor deze leuke challenge en je kaarten zijn weer top!
groetjes,
Ansx

Diny zei

Wat een leuke kaartjes heb je met in KKT kleuren gemaakt Ineke!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Heel mooi deze kaarten met de leuke mallen.mooie kleur3n combi. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk met die vlechtwerken Ineke. Twee mooie kaarten in de gevraagde kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Mooi werk deze kaartjes met mooie kleurtjes.
Groetjes, Laurette

Marfien zei

Wat een leuke kaartjes, met deze stansen lijkt het net echt vlechtwerk, gaaf!

GerJanne zei

Wat mooi Ineke! Allebei de karten. En ja, het is zomaar weer de laatste woensdag van de maand...

Nelleke zei

Ochh wat een mooie stans en wat geeft het een leuk effect. Het zijn ook echte Ineke kaarten. Groetjes, Nelleke

Creatiels zei

Twee mooie kaartjes zijn het geworden, ze springen direct in het oog. En een leuke snijmal ook.
Groetjes en nog een fijne dag. Els

Femminde zei

Wat een vrolijkheid!! 2 mooie kaartjes.
Fijne dag en tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Gerrina zei

Allebei mooi, maar die eerste is echt mijn favoriet! Groetjes, Gerrina