Hallo,
Week 26 van 52 weeks to Christmas.....
Vandaag weer een "kleurkaart".... maar meer mijn ding...
Embossingfolder gebruikt en deze ingekleurd met distress
oxides. Nog wat extra kleur met copics. Voor de glans distress
spritz groen en rood.
Teksten van Crealies erop !!! En weer dubbelzijdig foam gebruikt!
groeten Ineke


14 opmerkingen :
Superleuke kerstkaart , mooi emboswerk
Groetjes Epie
Prachtig, door het kleurwerk komt de embossing mooi uit, groetjes Femmy
Mooie embossingfolder Ineke, gaaf gedaan met de inkt!
XxIrene
wat een mooie kaart met de mooie embossingfolder
groetjes Ellen
een super mooie kaart Ineke..........gr karin
Een schitterende kerstkaart, prachtige kleuren.
Groetjes van Marian.
Wow, wat een supermooie kaart Ineke!
Groetjes, Eri
Heel mooi Ineke, mooi zoals de embossing extra goed uitkomt door de bewerking met inkt.
Lieve groetjes Miranda
Mooi gedaan, prachtige kaart!
groetjes van Ank
Mooi Ineke!
Schitterende kaart wat een mooie EF.
Prachtige kerstkaartje Ineke!
Groetjes Suzan
Prachtige kleurrijke kaart, Ineke, mooie embossingmal.
Groetjes
Jantine
Wat een mooie kerstkaart in deze prachtige kleuren!
groetjes,
Ansx
Een reactie posten